Miasta w rozmiarze M oszczędzają XXL
access_time 2009-09-02 12:58:09
Siedemnaście miast w rozmiarze M bierze udział w rozpoczynającej się dziś akcji AlleMiasto, zorganizowanej przez największą polską platformę aukcyjną Allegro. Wśród miast biorących udział w konkursie jest również Tarnów.

Mieszkańcy Tychów, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Jaworzna, Tarnowa, Słupska, Koszalina¸ Wałbrzycha, Elbląga, Grudziądza, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Opola, Włocławka, Płocka, Kalisza i Jastrzębia Zdroju mogą od dziś rywalizować o Wielki Koncert Sylwestrowy. To główna nagroda w konkursie AlleMiasto organizowanym przez największą polską platformę aukcyjną Allegro. Na koncercie wystąpią między innymi Kayah, Sofa, DJ Hugo, Mosquito i Maria Sadowska.

Celem akcji jest wyłonienie najbardziej oszczędnego miasta w rozmiarze M, (od 90 do 130 tys. mieszkańców). Oszczędność ta mierzona jest na podstawie liczby transakcji mieszkańców oraz średnich różnic cen produktów w sieci i poza nią. Zakupy każdego mieszkańca są dodawane i rejestrowane, dzięki czemu powstaje ranking miast. Rywalizacje miast można obserwować za pośrednictwem strony internetowej allemiasto.pl. Tam także można zakładać konta w Allegro.pl, zamieszczać filmy prezentujące zakupy oraz wymienić informacje związane z przebiegiem rywalizacji.

Z naszych wewnętrznych badań, które przeprowadziliśmy w sierpniu tego roku zestawiając ceny 3600 produktów w tradycyjnych sklepach i w serwisie aukcyjnym, wynika, że produkty kupowane w Allegro.pl są średnio tańsze o 20%, a w niektórych grupach produktów nawet o ponad 30 proc – mówi Patryk Tryzubiak, PR Manager Grupy Allegro.

Mieszkańców miast biorących udział w konkursie będzie też odwiedzało mobilne centrum edukacyjne. Załoga Allegro Truck, podczas sesji szkoleniowych, doradzi wszystkim zainteresowanym jak założyć konto na Allegro, jak korzystać z największej w Polsce platformy aukcyjnej oraz jak dokonywać udanych i bezpiecznych transakcji internetowych. Allegro Truck to olbrzymia ciężarówka ze specjalną naczepą, na pokładzie której znajdują się 32 stanowiska komputerowe, profesjonalny system audio i wideo oraz satelitarny bezprzewodowy Internet. Można też będzie sprawdzić swoją wiedzę w konkursach na temat serwisu Allegro.pl, w trakcie których na uczestników czekają atrakcyjne nagrody. Przedstawiciele Allegro z chęcią wysłuchają uwag i opinii użytkowników na temat doświadczeń w korzystaniu z platformy aukcyjnej.

Ważnym punktem wizyty załogi Allegro Truck będzie specjalna aukcja „na żywo”, z której dochód zostanie przeznaczony na pomoc przy usuwaniu szkód po huraganie w Legnicy. Wśród licytowanych na aukcji przedmiotów znajdą się odtwarzacze MP3, kamery cyfrowe, namioty i piłki.

W ubiegłym roku serwis aukcyjny Allegro zorganizował cykl wakacyjnych imprez pod nazwą „Allegro Power”, a w 2007 roku akcję „Pod skrzydłami Allegro”, które odbyły się w dziewięciu największych miastach Polski.

Obecnie około 30% użytkowników Allegro.pl to mieszkańcy miast w rozmiarze M, czyli takich, które biorą udział w akcji alleMIASTO. Zapraszamy ich do zabawy, która przyniesie korzyści nie tylko im, ale także ich rodzinnym miastom”- dodaje Patryk Tryzubiak. „alleMIASTO to także akcja, która może wesprzeć działania promocyjne miast w rozmiarze M. Mimo swojego potencjału ekonomicznego i społecznego nie są one często dostrzegane przez biznesmenów czy mieszkańców takich dużych aglomeracji jak Warszawa lub Wrocław –uważa Tryzubiak.

Akcja alleMIASTO rozpoczyna się 1 września a najbardziej oszczędne miasto w rozmiarze M poznamy w połowie listopada.

Komentarze...