Strona internetowa Twojej firmy – co powinno się na niej znaleźć?
access_time 2024-08-29 10:01:00
Własna strona internetowa jest w dzisiejszych czasach punktem obowiązkowym działalności każdego przedsiębiorcy. Aby jednak osiągnąć zamierzony cel związany z jej posiadaniem, powinna być przygotowana profesjonalnie i musi zawierać najważniejsze kwestie. O czym mowa? Przekonaj się!

Strona internetowa firmy sprzedażowej lub usługowej może nie tylko pomóc w dotarciu do wielu potencjalnie zainteresowanych osób i tym samym zwiększyć zyski, ale także buduje marketing i wizerunek całej marki. Jeśli chcesz czerpać z prowadzenia firmy maksymalne korzyści, podstawą są strony internetowe. Warszawa to miasto, w którym znajdziesz specjalistów chętnych do współpracy przy jej tworzeniu. Co powinna zawierać, żeby uzyskać taki rezultat? Przeczytaj poniższy artykuł!

Zakres świadczonych usług

Zakres świadczonych usług jest najważniejszą kwestią na każdej firmowej stronie internetowej, ponieważ to właśnie ta informacja interesuje klientów najbardziej. Muszą wiedzieć, czy ich potrzeby zostaną zaspokojone po skorzystaniu z danej oferty. Opis sprzedawanych produktów lub świadczonych usług powinien być zwięzły, jednak musi zawierać wszystkie najważniejsze szczegóły. Najlepiej, aby opisy były tworzone pod kątem SEO, a więc aby ich pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych było wysokie. Daje to pewność, że to właśnie Twoja oferta, a nie oferta konkurencji, zostanie sprawdzona jako pierwsza.

Cennik

Drugą równie ważną kwestią dla każdego potencjalnie zainteresowanego klienta jest cennik. Nierzadko brak podanych cen sprawia, że dana osoba opuszcza stronę internetową bez podejmowania żadnych działań, szukając firmy, która przedstawia cennik, nawet jeśli jest on jedynie szacowany. Często zdarza się bowiem, że projekty czy usługi wyceniane są indywidualnie – taką informację również należy zawrzeć, choć dobrym pomysłem jest zaznaczenie choćby przybliżonych kwot, z którymi musi się liczyć klient.

Najważniejsze dane firmowe

Punktem obowiązkowym na firmowych stronach internetowych są dane firmy – imię i nazwisko właściciela, adres placówki (lub placówek) najlepiej wraz z mapką, REGON, NIP, pełna nazwa firmy. Klient musi wiedzieć, że marka jest rzetelna i że w dowolnym momencie może ją sprawdzić, uwierzytelniając jej autentyczność. W tej sekcji umieść ponadto dane kontaktowe – numer telefonu, adres e-mail, ewentualnie okienko do czatu online.

FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to inaczej najczęściej zadawane pytania, które mogą interesować klientów. Mogą dotyczyć zwrotów czy wymiany produktów, terminu realizacji usług, poszczególnych etapów usługi i jak jest ona przeprowadzana. Sekcja zawiera więc skrócone, rzetelne odpowiedzi na kluczowe pytania zadawane przez klientów. Dobrze, aby FAQ również było przygotowane korzystnie pod kątem pozycjonowania. Jeśli szczególnie Ci na tym zależy, rozważ zakładkę „blog”, będziesz jednak musiał pamiętać o jej systematycznym prowadzeniu. Będzie ona zawierać regularnie dodawane artykuły z tematów dotyczących Twojej branży.

pl / fot. coolbrand.pl

 

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A,821