Marcin Pałach ponownie na liście 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce. Zaliczył awans o 22 pozycje
access_time 2021-12-29 11:44:00
Dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji i prezes Tarnowskiej Organizacji Turystycznej, Marcin Pałach, po raz drugi z rzędu znalazł się na liście „100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce” w rankingu branżowego portalu WaszaTurystyka.pl. Co więcej, zanotował awans z 100 na 78 miejsce.

Grupa ekspertów, w tym m.in. przedstawiciel Polskiej Organizacji Turystycznej, a także branżowych stowarzyszeń i mediów, wybrała 100 osób, które w mijającym roku miały największy wpływ na polską turystykę. Po raz drugi znalazł się na niej Marcin Pałach, dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji oraz prezes Tarnowskiej Organizacji Turystycznej.

"Od 2003 jest dyrektorem jednego z najbardziej profesjonalnych Centrów Informacji Turystycznej w Polsce, które wielokrotnie zdobywało pierwsze miejsce w konkursach POT. Jest współzałożycielem i od 2017 roku prezesem Tarnowskiej Organizacji Turystycznej. Od wielu lat realizuje konsekwentną politykę promocji miasta i subregionu, w wyniku której do Tarnowa przyjeżdża coraz więcej turystów polskich i zagranicznych. Działania TOT zostały dostrzeżone przez światowe media – w listopadzie 2021 Tarnów znalazł się na prestiżowej liście CNN 15 najpiękniejszych mniejszych miast Europy. To olbrzymi sukces, który gwarantuje w przyszłości znaczny wzrost przyjazdów turystycznych również spoza Europy" - napisano w uzasadnieniu wyboru.

- To szczególne wyróżnienie, gdyż przyznane zostało w okresie pandemii, która dla branży turystycznej była druzgocąca. Tymczasem dzięki zaangażowaniu i aktywności Marcina Pałacha, Tarnów został uznany przez CNN Travel za jedno z 15 najpiękniejszych małych miast w Europie w 2021 roku. Parafrazując znane przysłowie – „prawdziwych liderów poznaje się w kryzysie” - komentuje Paweł Rybak, kierownik TCI.

Ranking organizowany jest od 2016 r. przez biznesowy Magazyn Wasza Turystyka, skierowany do przedstawicieli branży turystycznej. W tegorocznej edycji wskazanych zostało ponad 300 kandydatów, spośród których jury wybrało finałową „setkę”. Jak co roku kapituła brała pod uwagę m.in. wpływ na kształtowanie się procesów i struktur polskiej turystyki, stopień przyczyniania się do osiągnięcia sukcesu (lub porażki) przez polską turystykę, wpływ na zatrudniane osoby, wiarygodność, medialność, popularność (w pozytywnym lub negatywnym znaczeniu), wizerunek, publiczną i środowiskową aktywność.

ac / fot. UMT

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A,821