Remont w USC
access_time 2007-08-07 19:47:11
7 sierpnia rozpocznie się w Urzędzie Stanu Cywilnego w Tarnowie generalny remont pomieszczeń Biura Obsługi Mieszkańców i pomieszczeń biurowych. Prace potrwają do końca sierpnia. Kierownictwo USC przeprasza za ewentualne utrudnienia wynikające z remontu, ale wykonanie prac jest niezbędne, by po ich zakończeniu podnieść standard świadczonych usług.


7 sierpnia rozpoczął się generalny remont części pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego w Tarnowie. Prace w pomieszczeniach biurowych i Biurze Obsługi Mieszkańców wykonane zostaną do końca miesiąca. W związku z remontem w pracy i funkcjonowaniu Urzędu w tym okresie czasu wystąpią pewne utrudnienia, za co kierownictwo serdecznie przeprasza wszystkich Klientów. Przyjmowanie zgłoszeń urodzeń, zgłoszeń małżeństw i zgłoszeń zgonów w dalszym ciągu odbywać się będzie na bieżąco, natomiast odpisy z aktów stanu cywilnego nie będą wydawane na poczekaniu. Urzędnik przyjmie wniosek, a następnie odpis zostanie przesłany drogą pocztową.

Prace remontowe przyczynią się w perspektywie do znacznego skrócenia czasu załatwiania spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego, remont pozwoli m.in. uruchomić dodatkowe stanowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców, co rozładuje kolejki oczekujących.

Komentarze...