Biuro bardziej przyjazne
access_time 2008-02-15 22:29:39
W związku z tym, że częstymi klientami Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tarnowie są osoby, którym towarzyszą małe dzieci, utworzono specjalny kącik, gdzie mogą one podczas pobytu w biurze np. rysować, lub bawić się klockami i tym samym umożliwić swoim opiekunom swobodne załatwienie sprawy.
Chcąc ułatwić załatwianie spraw w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Tarnowie osobom, które odwiedzają biuro w towarzystwie dzieci uruchomiono w siedzibie rzecznika specjalny kącik dla najmłodszych. Na jego wyposażenie składają się m.in. stolik, krzesełka, klocki oraz kartki i przybory do rysowania.

- Do naszego biura trafia bardzo wiele osób, w ubiegłym roku udzieliliśmy ponad osiem tysięcy porad – mówi Krzysztof Podgórski, Miejski Rzecznik Konsumentów. - Wiele spraw jest skomplikowanych, uzyskanie wszystkich informacji wymaga czasu i spokojnej rozmowy. Dzieci nie mają tyle cierpliwości, stąd pomysł, by mogły spędzić nieco czasu na zabawie, czy rysowaniu. Koszty wyposażenia kącika dla dzieci pokryto ze budżetu miasta, a także środków własnych pracowników biura.
Komentarze...