Multimedia przejęły kolejną lokalną firmę (AKTUALIZACJA)
access_time 2011-04-08 14:06:46
6 kwietnia br. spółka Multimedia Polska dokonała zakupu 100% udziałów w spółce Media Operator, w skład której wchodzi dotychczasowy operator telekomunikacyjny Małopolska Telewizja Kablowa  STAR-TV w Tarnowie.

W środowy wieczór ogólnopolski operator Multimedia Polska zakupił 100 proc. udziałów Media Operator w skład której wchodzi spółka telekomunikacyjna Małopolska Telewizja Kablowa STAR-TV, która dotąd świadczyła usługi internetu, telewizji i telefonii stacjonarnej w Tarnowie, Dąbrowie Tarnowskiej, Dębicy, Mielcu, Ropczycach, Brzesku, Bochni, Pustkowie, Straszęcinie oraz Przyborowie.

- Transakcja nie będzie miała wpływu na ciągłość świadczonych usług. Zwiększy się jakość i zakres świadczeń. - zapewnia Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy Multimedia Polska.


Wypowiedź Andrzeja Rogowskiego, Prezesa Zarządu Multimedia Polska:

Zgodnie ze strategią Długofalowa strategia Multimedia Polska zakłada rozwój przez budowę własnych, nowoczesnych, zaawansowanych technologicznie sieci światłowodowych oraz aktywną akwizycję sieci innych operatorów.

Zakup sieci operatora telekomunikacyjnego Małopolska Telewizja Kablowa Star-TV jest kolejnym etapem naszej długofalowej strategii konsolidacyjnej. Liczba gospodarstw domowych w Tarnowie wzrośnie o ponad 26 tysięcy, a liczba usług o kilkanaście tysięcy.

Budujemy sieci m.in. w Tarnowie, Płocku, Szczecinie, Toruniu i Warszawie, sukcesywnie kolejne kilometry światłowodów przyłączamy do szkieletu Multimediów.

Dlaczego Tarnów?
Tarnów traktowaliśmy zawsze jako rynek wyjątkowy, z uwagi na swą atrakcyjność i fakt, że nie znajdował się na nim żaden z globalnych polskich operatorów. Rynek okazał się w praktyce bardzo trudny i bardzo konkurencyjny, na którym dominowały firmy prowadzone przez sprawnych, lokalnych menedżerów. Mimo zbudowania własnej, bardzo nowoczesnej ogólnomiejskiej sieci w Tarnowie, zdecydowaliśmy się na zakup lokalnych partnerów, aby nie prowadzić wyniszczającej walki konkurencyjnej. Tak było w przypadku zakupu sieci Internet Solutions czy Zicom, tak stało się teraz z MTK Star TV. Potwierdza to dawno zweryfikowaną w Europie i na świecie regułę, że biznes telekomunikacyjny jest biznesem dla firm globalnych z uwagi na dużą kapitałochłonność.
Fakt, że w tym mieście osiągniemy zamierzony cel oznacza, że ta taktyka się sprawdziła. Według naszej oceny, Tarnów jest rynkiem o dużym potencjale. Zawsze podkreślaliśmy fakt, że Tarnów jest rynkiem bardzo chłonnym, że mamy tu bardzo dużą grupę wyedukowanych, oczekujących na nowe rozwiązania technologiczne potencjalnych klientów. Jest jeszcze jeden powód. Parę lat temu, podczas krótkiego spotkania w Urzędzie Miasta obiecałem prezydentowi Ścigale, że w krótkim czasie, za naszą sprawą Tarnów będzie miał nowoczesną, zaawansowaną technologicznie sieć światłowodową z pełną gamą usług cyfrowych, szerokopasmowych i mobilnych. I słowa dotrzymałem. Państwo zapewne wiedzą, że telekomunikacja i na świecie i u nas rozwija się w tempie błyskawicznym i ten kto nie inwestuje w unowocześnianie swoich sieci, nie wprowadza do swojej oferty nowych funkcjonalności - przegrywa z konkurencją, przestaje być atrakcyjny dla klientów i ewentualnych nabywców. Tak stało się w Tarnowie, tak będzie i w innych regionach kraju.
Dziś oferujemy naszym aktualnym i przyszłym klientom usługi na najwyższym poziomie. Krótko mówiąc, w naszej ofercie mamy już wszystkie usługi dostępne na polskim rynku. W pełni wykorzystujemy możliwości, które stwarza nam telewizja cyfrowa, a więc nasi klienci mają dostęp do wielu cyfrowych pakietów tematycznych, kanałów nadawanych w technice HD, wypożyczalni filmów wideo na żądanie (VoD,) jedynej w Polsce telewizji interaktywnej aMazing i możliwości odbioru swoich kanałów nie tylko poprzez użycie telewizora, ale również przez internet bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują. Przez internet nasi klienci mogą również korzystać z biblioteki VoD. Zaś pakietowa sprzedaż usług daje wymierne, obustronne korzyści finansowe dla klienta i operatora. Ogólnopolski system komunikacji z klientami Call Center znakomicie ułatwia nawiązywanie kontaktów z naszymi konsultantami. Biura obsługi klientów i skuteczny system sprzedaży masowej, tj. sieć przedstawicieli handlowych umożliwiają bezpośredni kontakt z firmą i ofertą handlową. Przed nami technicznie skomplikowane przyłączenie sieci Star-TV do naszej technologicznie zaawansowanej sieci światłowodowej. Przewidujemy, że ta operacja potrwa parę miesięcy i zrobimy to tak, by nie spowodowała żadnych komplikacji w odbiorze usług.

Czego mogą spodziewać się dotychczasowi klienci Star-TV?
1.przede wszystkim pełnej gamy usług cyfrowych i szerokopasmowych oraz mobilnych
2.bogatej oferty programów telewizyjnych
3.dostępu do szybkiego Internetu
4.korzystnych stawek telefonicznychv 5.atrakcyjnych ofert pakietowych łączących kilka usług w jednej paczce.

Tak szybko, jak to jest możliwie, podejmiemy prace uszczelniające sieć, co wyeliminuje tych, którzy w sposób nieuczciwy i prawnie karalny korzystali z usług dotychczasowego operatora. Wiemy jak destrukcyjny wpływ na jakość odbioru sygnału mają nielegalne podłączenia. Zmiana operatora wiąże się z koniecznością zawarcia nowych umów abonenckich, co z całą pewnością nie będzie miało żadnego wpływu na ciągłość świadczonych usług, ani nie spowoduje konieczności wymiany kabli czy gniazd w mieszkaniach abonentów.


Zobacz także:
Multimedia kupiły Internet Solutions - "przyjęliśmy to ze spokojem"
Multimedia przejęły Internet Solutions

Komentarze...