Krzysztof Podgórski nie jest już rzecznikiem konsumentów. Kto go zastąpił?
access_time 2020-10-05 14:00:00
Krzysztof Podgórski zdecydował się odejść z Urzędu Miasta Tarnowa, gdzie przez 21 lat pełnił funkcję miejskiego rzecznika konsumentów. Na stanowisku zastąpiła go Edyta Wawryka.

Krzysztof Podgórski funkcję miejskiego rzecznika konsumentów pełnił od 1999 roku i był jednym z pierwszych rzeczników powołanych w miastach. Trzy lata temu za wieloletnią pracę został odznaczony Brązowym Krzyżem Zasługi. Rok temu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyróżnił go za zasługi na rzecz ochrony konsumentów. - W swojej pracy zawodowej dał się poznać od jak najlepszej strony, za duże zaangażowanie chwalili go konsumenci, których problemy rozwiązywał. We wrześniu poinformował władze miejskie, że zamierza rozpocząć karierę zawodową na innym polu i poprosił o rozwiązanie umowy - tłumaczy rzecznik prasowy prezydenta Tarnowa. Jak powiedział na antenie radia RDN Małopolska Krzysztof Podgórski, decyzja o rezygnacji była podyktowana chęcią zmiany pracy, a dalszą karierę zawodową wiąże z Krakowem.

Od poniedziałku, 5 października nowym miejskim rzecznikiem konsumentów jest Edyta Wawryka. Jak informuje magistrat urzędniczka została wybrana "w ramach wewnętrznego awansu".

Edyta Wawryka ma wykształcenie magisterskie ekonomiczne, karierę zawodową rozpoczynała od pracy w KRUS w Rzeszowie. Z Urzędem Miasta Tarnowa związała się w lipcu 2006 roku, przeszła wszystkie szczeble urzędniczej kariery, od podinspektor realizującej zadania z zakresu wydawania dowodów osobistych, po stanowisko zastępczyni dyrektora Wydziału Spraw Obywatelskich.

Fot. Archiwum UMT

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A