Gemini Park Tarnów angażuje się w życie swojej społeczności
access_time 2019-11-16 07:40:00
O atrakcyjności centrum handlowego na rynku decyduje dziś nie tylko jego oferta czy lokalizacja, ale także to, jak potrafi budować swoją rolę i pozycję wśród lokalnej społeczności. Najlepszym przykładem na to jest Gemini Park Tarnów. Obiekt od lat angażuje się w życie miasta. Udowadnia to realizowaną właśnie kampanią "Tarnowskie Oblicza Mody" z udziałem blisko 100 osób związanych z miastem i regionem!

Już nie lokalne, a regionalne centrum

Gemini Park jest miejscem coraz bardziej rozpoznawalnym na mapie Małopolski. Co roku zakupy robi tutaj ponad 6 mln osób i to nie tylko z Tarnowa. Ostatnie wyniki pokazują, że już 60 proc. kupujących w galerii pochodzi z ościennych miejscowości. Wpływ na tę rosnącą popularność ma dogodne położenie galerii, łatwość znalezienia w niej miejsca parkingowego, a także bardzo szeroka oferta, obejmująca ponad 130 sklepów, punktów usługowych i restauracji.

- W ostatnich latach Gemini Park coraz mocniej zauważalny jest na regionalnym rynku. Rozwój oferty, bogata infrastruktura oraz ciekawe wydarzenia, jakie organizujemy, sprawiają że ściągają do nas klienci z dalszych zakątków regionu. Tym samym nasz rynek obejmuje już 1,3 mln potencjalnych klientów - mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Społeczne zaangażowanie procentuje

Co ciekawe, na sukces Gemini Park składa się nie tylko oferta, lokalizacja galerii czy skuteczny marketing, ale także to jak obiekt angażuje się w życie miasta, budując wokół siebie społeczność. Od 2010 roku, tj. od otwarcia, centrum handlowe stale rozwija i zacieśnia relacje m.in. z lokalnymi fundacjami i stowarzyszeniami, ośrodkami kulturalnymi czy miejscowymi twórcami. Pomagają w tym liczne wspólne przedsięwzięcia.

- Gemini Park powstał przede wszystkim z myślą o mieszkańcach Tarnowa i okolic. W takim też kierunku rozwijamy naszą ofertę, ale także naszą aktywność. Staramy się być częścią życia regionu, pełniąc rolę partnera, mecenasa oraz organizatora ważnych lokalnych inicjatyw z obszaru m.in. kultury, ekologii, edukacji czy pomocy charytatywnej. Od naszego otwarcia prawie 10 lat temu zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt takich projektów, a kolejne mamy w planach - mówi Zbigniew Nowak.

Najlepszym przykładem działań, które na stałe wpisały się w działalność Gemini Park jest SIEMACHA Spot, uruchomiony przy wsparciu Rafała Sonika, właściciela galerii. To pierwszy ośrodek socjoterapeutyczny na świecie powstały przy centrum handlowym! W placówce każdy młody mieszkaniec Tarnowa, będący jej wychowankiem, może skorzystać z ciekawych zajęć i wyjazdów edukacyjnych, a także m.in. terapii z psychologiem, pedagogiem czy logopedą.

- Dzięki SIEMACHA Spot stworzyliśmy dzieciom i młodzieży miejsce, w którym mogą produktywnie spędzać czas wolny, i w którym w razie potrzeby znajdą specjalistyczną pomoc w rozwoju. Tym samym wypełniliśmy nietypową jak dla centrum handlowego rolę w mieście - mówi Nowak.

Blisko 100 wyjątkowych osób na 10 lat Gemini Park

Ten kierunek "nietypowej roli w mieście" Gemini Park kontynuuje. Widać to szczególnie w tym roku. Wszystko za sprawą realizowanej od stycznia lokalnej kampanii pod hasłem "Tarnowskie Oblicza Mody". W nieszablonowy projekt promujący galerię, ale także potencjał Tarnowa, centrum handlowe zaangażowało blisko 100 ambasadorów, m.in. muzyków, plastyków, nauczycieli, sportowców, influencerów czy dziennikarzy.

Wśród nich znalazły się osoby związane z miastem i doskonale znane w lokalnej społeczności. Cel? Pokazać, że Tarnów to miejsce tętniące wyjątkowymi i inspirującymi ludźmi. Jak dotąd w projekcie udział wzięło już 50 osób z różnych dziedzin. To właśnie ich wizerunki przez ostatnie miesiące widać było na billboardach w Tarnowie i okolicach.

- "Tarnowskie Oblicza Mody" to kampania promująca Gemini Park, ale także, a może przede wszystkim, pokazująca siłę lokalnej społeczności. Chcemy podkreślić, jak ogromny jest dziś potencjał miasta i jak dużą rolę pełnią w nim inspirujący i szalenie kreatywni ludzie z pasją, wciąż dążący do mistrzostwa w tym co robią. To właśnie oni sprawiają, że Tarnów jest wyjątkowy. Jest to odważny kierunek promocji, na który nie zdobyła się dotąd żadna galeria w Polsce - mówi.

I faktycznie, kampania Gemini Park pod wieloma względami jest unikalna i to nie tylko w skali kraju. Po pierwsze, zaangażowała ona blisko 100 osób, które zgodziły się wziąć w niej udział nieodpłatnie. Powód? Każdy z ambasadorów otrzymał unikalną platformę, aby wypromować siebie, swoją działalność artystyczną lub biznes, a tym samym zaprezentować się wśród tarnowian.

Po drugie, ambasadorzy kampanii regularnie "schodzą" z billboardów. Na przestrzeni ostatnich 9 miesięcy Gemini Park zorganizował aż 16 wydarzeń z udziałem bohaterów projektu, w tym m.in. targi dla rodziców i dzieci, znakowanie rowerów i psów ze Strażą Miejską, Festiwal Foodtrucków, Muzyki i Kolorów, pokazy taneczne, flashmob czy casting do dzieła "Ostania Wieczerza". To sprawiło, że mieszkańcy miasta mieli okazję poznać bohaterów akcji - swoich sąsiadów, a także dowiedzieć się więcej o ich działalności.

Po trzecie, kampania "Tarnowskie Oblicza Mody" angażuje osoby w różnym wieku i o różnej profesji i pasji. Wśród bohaterów można znaleźć Jurka Durała, członka zespołu ZIYO, światowej klasy malarza Jacka Hazukę, Tomka Oleksego mistrza świata we wspinaczce, projektantkę Annę Nowak-Curyło czy Alicję Regę, nastoletnią wokalistkę, uczestniczkę m.in. „Małych Gigantów” w stacji TVN. Unikalne jest także to, jak pokazani są ambasadorzy. Każda z osób ma na sobie odważny, body paintingowy makijaż, który wydobywa cechy osobowości bohatera.

- Zależało nam na tym, aby bohaterami naszej kampanii nie byli celebryci, a zwykli-niezwykli ludzie, robiący rzeczy wyjątkowe, ale których możemy na co dzień spotkać na ulicy czy w Gemini Park. Takie podejście pozwala nam na tworzenie wokół galerii społeczności, ale także na podkreślenie nowej, ważnej roli obiektu - miejsca spotkań. To cel, który chcemy osiągnąć na nasze 10. urodziny, które obchodzimy już w 2020 roku - podsumowuje Nowak.

Artykuł sponsorowany.

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A