Dziś ruszają wykłady i szkolenia w ramach „Tarnów eBiznes TRIP”
access_time 2018-09-24 04:00:00
Od dziś (24 września) do środy (26 września) w Sali Lustrzanej odbywał będzie się cykl wykładów, szkoleń i warsztatów praktycznych w ramach edukacyjnego projektu warsztatowo-szkoleniowego „Tarnów eBiznes TRIP”. Projekt przeznaczony jest dla przedsiębiorców, młodzieży szkolnej oraz studentów, a poprowadzą go eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży.

- Nasza rzeczywistość podlega ciągłym zmianom. W Tarnowie wychodzimy im naprzeciw, dlatego organizujemy kolejny już projekt dedykowany młodzieży i przedsiębiorcom, którego celem jest podniesienie poziomu cyfrowej wiedzy i przekazanie praktycznych umiejętności wykorzystywania narzędzi internetowych – mówi prezydent Tarnowa Roman Ciepiela.

W poniedziałek odbędą się warsztaty dla przedsiębiorców „Budowanie projektów w oparciu o customer development”. - Dobór odpowiednich narzędzi chociażby w zakresie projektowania i budowy sklepów oraz stron internetowych, email marketingu, SMS Marketingu, promocji w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej, automatyzacja marketingu oraz media społecznościowe to ważne elementy dla każdej firmy niezależnie od etapu na jakim się znajduje – twierdzi prowadzący je Growth Manager w UserEngage, Michał Korba.

Uczniowie szkół średnich wysłuchać będą mogli tego dnia dwóch wykładów. Certyfikowany specjalista Google, Robert Duda odpowie na pytanie: dlaczego Google i You Tube to królewska para internetu 2018/2019?  - Wiedza na temat trendów, sposobu korzystania z Internetu oraz umiejętne dopasowywanie narzędzi i kanałów marketingu internetowego to dziś absolutna podstawa prowadzenia biznesu – opowiada Robert Duda.

Niezależny ekspert branżowy, Patrycja Kuba wytłumaczy natomiast słuchaczom, dlaczego planując karierę zawodową muszą zaplanować zdobycie wiedzy z e-marketingu. - Świat on-line to wciąż morze możliwości i miejsce na eksperymenty. Wygrywa ten, kto mądrze wykorzysta nowe technologie i będzie krok przed konkurencją. Narzędzia do e-marketingu bardzo silnie splatają się ze strategią sprzedaży. Dostarczają tym samym szanse do szybszego rozwoju biznesu oraz dotarcia do nowych użytkowników. A co najciekawsze - wszystko da się zmierzyć, zbadać i zoptymalizować – mówi Patrycja Kuba.

We wtorek Robert Duda i Patrycja Kuba wystąpią ze swoimi wykładami przed uczniami miejskich placówek oświatowych i studentami tarnowskich uczelni. Przedsiębiorcy będą mogli natomiast w tym czasie uczestniczyć w warsztatach „Wykorzystaj SMS Marketing w procesie sprzedażowym online i offline”. - Niezależnie od branży oraz tego czy mamy do czynienia z B2B czy B2C, na rynku znajdziemy mnóstwo narzędzi służących do analizy, promocji i komunikacji przez internet. Najważniejsze, aby dobrze poznać i dopasować odpowiednie rozwiązanie do naszych potrzeb i możliwości budżetowych – twierdzi szef działu marketingu i PR w SMSAPl.pl, Andrzej Ogonowski, który poprowadzi wtorkowe warsztaty.

Ostatni dzień w całości przeznaczony będzie na warsztaty dla przedsiębiorców: „Wykorzystaj Social Media do promocji swojego lokalnego biznesu” (doradca marketingowy i PR, właściciel agencji public relations INTRO PR, Adam Misa) oraz „Jak samodzielnie uruchomić skuteczną promocję w Google” (Robert Duda). - Istotnym elementem jest zaprezentowanie uczestnikom ogromnej roli internetu. Muszą mieć bowiem świadomość, że wejście na rynek pracy niezależnie od branży wiąże się z koniecznością znajomości narzędzi do komunikacji i promocji chociażby na podstawowym poziomie – twierdzi Adam Misa.

Komentarze...