Super hiper otwarcie
access_time 2005-03-23 02:59:10
W dawnej Hipernovej jeszcze zamieszanie. Tak będzie do późnych godzin wieczornych. Jutro otwarcie nowego hipermarketu – Carrefour. Godzina zero to siódma rano.

W całej Polsce Carrefour zakupił 12 hipermarketów Hipernova od firmy Ahold stając się drugim operatorem hipermarketów w Polsce. Carrefour jest pierwszą firmą dużej dystrybucji w Europie i drugą na świecie. Posiada w 28 krajach ponad jedenaście tysięcy sklepów. Pierwszy hipermarket w Polsce założono w 1997 roku w Łodzi. Inwestycje poczynione w Polsce do tej pory zamykają się w kwocie 3 miliardów złotych.



Tarnowski hipermarket jest jednym z trzech otwieranych obecnie w Polsce. Dwa pozostałe powstały w Krakowie i Bielsko-Białej. Na powierzchni ponad 11 tysięcy metrów kwadratowych będzie sprzedawanych 45 tysięcy produktów. Do dyspozycji klienta zostanie oddanych 28 kas i 813 miejsc parkingowych.



Hipermarket zatrudnił już 210 osób. Planuje przyjąć jeszcze 50-ciu pracowników. Większość zatrudnionych pracowało dla Hipernovej. Osiemdziesiąt pięć procent z nich pozostało z niezmienionym wynagrodzeniem, piętnaście procent otrzymało podwyżkę.



[[fotka2]]Carrefour przedstawia się jako firma dbająca o jakość oferowanych produktów. W 1996 roku, dla oznaczenia standardów jakości, wprowadził etykietę: Znaku Jakości Carrefour. Produkt ze Znakiem Jakości musi spełniać cztery kryteria: smak, dobra cena, zdrowie klienta oraz ochrona środowiska. Hipermarket zdecydowanie chce promować produkty polskich sprzedawców, a nawet lokalnych. Przypuszczalnie muszą spełniać wymagania określone w Znalu Jakości.



Rynek tarnowski nie tylko poszerza się o firmę dbającą o swoich pracowników i klientów. Jak czytamy na stronie internetowej Carrefoura, firma przywiązuje duże znaczenie do integracji ze społecznością lokalną oraz do działalności charytatywnej. Wartości te na stałe zostały wpisane w kulturę Carrefoura i wyrażają się wspieraniem inicjatyw społeczności lokalnych i pomocą materialną skierowaną do placówek opiekuńczo-wychowawczych. Wartościami, z którymi identyfikuje się ta firma są: wolność, odpowiedzialność, dzielenie się, szacunek, uczciwość, współpraca i rozwój.



Przekonamy się, jak realizowane są w kontakcie z klientem wartości, z którymi identyfikuje się hipermarket Carrefour.



Beata Burkat



 

Komentarze...