7 sierpnia rozpoczął się generalny remont części pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego w Tarnowie. Prace w pomieszczeniach biurowych i Biurze Obsługi Mieszkańców wykonane zostaną do końca miesiąca. W związku z remontem w pracy i funkcjonowaniu Urzędu w tym okresie czasu wystąpią pewne utrudnienia, za co kierownictwo serdecznie przeprasza wszystkich Klientów.
Przyjmowanie zgłoszeń urodzeń, zgłoszeń małżeństw i zgłoszeń zgonów w dalszym ciągu odbywać się będzie na bieżąco, natomiast odpisy z aktów stanu cywilnego nie będą wydawane na poczekaniu. Urzędnik przyjmie wniosek, a następnie odpis zostanie przesłany drogą pocztową.
Prace remontowe przyczynią się w perspektywie do znacznego skrócenia czasu załatwiania spraw w Urzędzie Stanu Cywilnego, remont pozwoli m.in. uruchomić dodatkowe stanowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców, co rozładuje kolejki oczekujących.