Takie rozwiązanie dodatkowo wzmocni system szybkiego reagowania MPEC. Zależy nam, aby służby dyspozytorskie pracowały jak najbliżej naszych klientów. Siedziba przy ul. Bitwy o Wał Pomorski 4 jest zlokalizowana w centrum zamieszkania największej grupy odbiorców CO i CCW. - twierdzą specjaliści z MPEC S.A.
Dyspozytorzy MPEC przez 24 godziny nadzorują pracę sieci i węzłów cieplnych. Większość awarii jest lokalizowana i usuwana z wyprzedzeniem pozwalającym likwidować lub ograniczyć ich negatywne skutki, zanim nastąpi odczuwalne zaniżenie komfortu cieplnego. Przypomnijmy, że proces eksploatacji i kontroli standardów dostarczania ciepła do konkretnego odbiorcy jest monitorowany przez telemetryczny system nadzoru MPEC, który stale jest rozbudowywany. Nie mniej cenimy bezpośrednio zgłaszane uwagi lub interwencje, jako element współpracy w bezawaryjnym i zapewniającym wymagany komfort dostarczaniu ciepła.
W nowej siedzibie aktualne pozostaną dotychczasowe numery telefonów:
Służby Dyspozytorskie, tel. 0 14 688 22 93
Pogotowie Ciepłownicze, tel. 993