Ry: Multikino! Po co nam 3 galeria?
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Mini: Multikino mogliby wybudować :)
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Bambaryła: do kupiec - a czy ja pisałem gdzieś o sklepie spożywczym? ale jeśli już o nich piszemy to wiedz, że 90% osób idzie do sklepowego osiedlu na szybkie małe zakupy jak to się mówi na ostatnią chwile bo np czegoś zabraknie, a nie jak twierdzisz walą do marketów... próżna pazerność i koślawe myślenie... przelicz ile czasu trzeba poświęci aby wybrać się do galerii i ile ewentualnych kosztów trzeba ponieść jadąc np komunikacją miejską lub prywatnym samochodem... ale po co o tym myśleć skoro w galeriach jest 30gr taniej...
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Bambaryła: W sumie nie wiem po co 3 hiper mega super galeria... ale przynajmniej ktoś znajdzie prace...

tylko że mało kogo będzie stać by coś kupić... standardowo będzie to niedzielny wypad do galerii
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

DD: No ladnie robia z Tarnowa Warszawe ;)
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

kupiec: do bambaryły - z tego co napisałeś wynika, że ludzi stać kupować w małych sklepikach, gdzie cena każdego produktu spożywczego jest ok. 20 % wyższa niż w dużym sklepie sieciowym. Jeżeli taki myślisz a na dodfatek w to wierzysz, to zyczę ci duzo zdrowia. Tylko to może ci sie przydać.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Ry: Multikino! Po co nam 3 galeria?
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

maniek: taka wioska jak Tarnów a to juz 3 galeria! Za to ścigala i reszta powinni sie znaleźć w kryminale! Zarżną drobnych kupców
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Bambaryła: literówka - Do osiedlowego sklepu*
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

B: Multikino !!!
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Qba: Z wiarygodnego źródła: prace zakończą się na etapie fudamentów. Gdyby nie zaczęli budowy przepadły by im wszystkie pozwolenia. Decatlon ma budować swój budynek w okolicach straży.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

do bambaryły: drogi kolego co z tego ze ktos znajdzie prace ale za to w innym miejscu ktos straci to prowizorka i błedne koło a i tak narzekają ze niema kto kupowac za mała to wiocha zeby az 3 galerie stawiac
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

....: i ja sie pytam po co 3 galeria ;/ pierwsza galeria Tarnovia to niewypal chyba straszny w Gemini tez szalu niema, krakowska jeszcze nieskonczona a juz buduja galerie;/;/;/
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

A: No i w kolejnej Galerii nie ma miejsca na porządny multipleks!!! Multikino, Cinema City!!! Co najmniej 6 sal kinowych, czemu nikt o tym nie pomyśli, co???
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

dee: Ja się pytam: po co? Daliby sobie na wstrzymanie z tymi budowami. Taronvia to jak ktoś wcześniej napisał niewypał i ciekawa jestem ile jeszcze pociągnie. Gemini trochę lepiej prosperuje, bo jest na osiedlu, więc młodzieży nie brakuje, ale ta trzecia galeria? Kto tam będzie jeździł? Komuś się chyba w tyłku przewraca i nie wie na co pieniądze wydawać!!!
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Meg: Mogliby wybudowac IKEE... Multikino tez byłoby spoko :)
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

acab: Prezentujecie tutaj typowe tarnowskie-zaściankowe myślenie. Budują, bo widocznie będzie się to opłacało, w mniejszym lub większym stopniu. Inwestycja jest z prywatnych pieniędzy, więc nie rozumiem tego bicia piany. Im więcej sklepów, tym lepiej. To sie nazwya konkurencja, z korzyścią dla klienta.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

kln do wszystkich: Czy ukraińska spółka Trading Estate, to ta sama, która miała nam wesołe miasteczko wybudować?
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

paździoch: A niech budują, czy świecić będzie pustkami to już zmartwienie inwestora, ja w każdym razie do Decathlonu i Obi chętnie bym się wybrał, konkurencja spowoduje że ceny spadną w okolicy spadną, a i sama okolica wypięknieje, chyba to lepsze nisz pola i chaszcze.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Michał Sobczak: Do wszystkich zainteresowanych:
1) Multikina nie będzie, robiliśmy badania, ludzie nie chodzą do kina w Tarnowie więc Multikino nie zarabiałoby tutaj na siebie
2) Real-a nie będzie. Będzie w CH Echo na ul Błonie zamiast Carrefura.
3) To będzie druga Galeria ponieważ Tarnovia niedługo ogłosi upadłość. Info pewne
4) Centrum Handlowe w tym miejscu będzie przyciągać jeszcze więcej ludzi niż do ostatnio otwartej Gemini. Badania na ten temat dużo pokazały.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Daniel: kurde zbudujcie basen cos typu aqua park w krakowie lepiej by bylo a nie galeria
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Diku: Jeżeli budują to widocznie jest na to zapotrzebowanie, w ciemno by nie budowali :D
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Kinownik: Do Michał Sobczak - jak mają chodzić skoro grają byle co i non stop... dwa tarnowskie kina są małe nawet bardzo...
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

ch-k: Jakie badania pokazały, że w tej galerii będzie więcej kupujących niż w gemini? Gemini ma bardzo dobrą lokalizację między dużymi osiedlami (Westerplatte, Legionów, Marynarki). Komu się będzie chciało jechać na drugi koniec miasta do OBI jak bliżej jest Castorama, Master, NOMI. Chyba tylko ludzie z Pogórskiej Woli i Ładnej bo będą mieć bliżej ale oni mają Mercury Market. Dodatkowo Gemini bardzo dba o swój PR organizując liczne konkursy, wystawy itd. jak dla mnie niewypał...
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

fokil: Multikino wg tarnowskiego marudy.
1. 50 filmów do wyboru , a nie że grają to samo.
2. Cena biletu max 5 zł, oczywiście w cenie popcorn i duża cola, za 6 zł dodatkowo
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

marian: super bedzie praca i godne zarobki,ale jaja cos chyba pokrecilem
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

ja: Do Michał Sobczak:
` Multikina nie będzie, robiliśmy badania, ludzie nie chodzą do kina w Tarnowie więc Multikino nie zarabiałoby tutaj na siebie`

Na kim robiliście te badania?? I kto je przeprowadzał?? Zgadzam się całkowicie z przedmówcą! Nic w tych naszych kinach nie ma, na co mamy chodzic?? W Marzeniu nie można nawet biletu zarezerwowac wcześniej, tylko należy go kupić osobiście np. w sobotnie przedpołudnie - na wieczorny seans? Przecież to kpina jakaś.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

kola: zgadzam sie ze na Multikono nie ma szans w Tarnowie, a dlaczego to wystarczy pojsc na seans i zobaczyc ze na sali siedzi teraz moze 5 os, pewnie za prad sie nie wraca.
inna sprawa jest, ze nowa galeria bedzie obok A4ki i chyba bardziej jest pod osoby przyjezdne niz mieszkancow.
czy Tarnovia zbankrutuje? watpliwe skoro zaden ze sklepow nie zrezygnowal z najmu poza tym w weekend pelno tam ludzi.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

galerian: a to wszystko w krainie 1200
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

polska: panie maniek drobni kupcy jak oszukuja pracownikow to jest ok kazdy znich moze wynajac pasaz w galerii
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

do multikinowcow: po co nam multikino jak do marzenia nikt nie chodzi :)
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

ja: Dokładnie 6 lat temu usłyszałam o tym projekcie z ust młodego niedoszłego prezydenta Tarnowa. Miało być multikino i obi.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

anty multi kino: coś cie sie tak czepili multkina ?! jak by było opłacalne to już by były 3 a prawda jest taka, że nawet w K-rk w tygodniu pustkami świecą.... położenie Gemini między blokami nie ma nic do rzeczy bo tam same KDA i KTA zostawiają pieniądze a blokersi najwyżej w KFC... a problem Tarnovii leży w doborze najemców, zwłaszcza spożywki i braku foodhallu
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

0lo: w Tarnovi spożywczak jest spoko !!! jest tanio tylko że daleko!!
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Do Michał Sobczak: Nie wiem na kim byly te badania robione
Real ma dlugi wiec nie wiem czy zmiana na Błoniu bedzie miala miejsce.
Tak i Sandecja tez oglosi upadlosc?
Bedzie przyciagac jesli prawie kazda pensja nie bedzie 1500zl brutto.
Proponuje pojezdzic po Polsce po miastach wielkosci Tarnowa.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

W.: jak zwykle marudzenie... co do Multikina - o czym Wy w ogóle mówicie? i co macie do Marzenia? takie filmy jak i gdzie indziej... a sala pełna tylko w czasie premiery. Zresztą w Multikinie wiele osób nie znalazłoby zatrudnienia ;] osobiście jestem ZA kolejnym kompleksem handlowym. od przybytku głowa nie boli.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

by żyło sie lepiej?: Niepotrzebny kolejny obiekt handlowy moim zdaniem... To małe miasto z dużym bezrobociem. Żeby wydawać, trzeba gdzieś zarobić, a azoty całej okolicy nie pociągną. Przydałoby się znacznie bardziej aktywne pozyskiwanie inwestorów przemysłowych, różne gratyfikacje dla nich. Czas rozkręcić produkcję zamiast handlu.
Co do Tarnovii, obiekt i lokalizacja jak najbardziej na plus, ale tak jak ktoś wspomniał - dobór najemców zawiódł. `Drogie` marki w mieście o takiej specyfikacji mają zbyt mały rynek zbytu.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

totalna lipa: Może ktoś z rządzących by pomyślał aby przy podpisywaniu umowy z inwestorem galerii dopisac aby część zysków przekazywał na sport tarnowski np KS Unia Tarnów
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

tarnowianka: i powiedzcie mi po co ? .... Tarnovia pada ! i to już nie od dziś wiadomo... Gemini jakoś stoi jeszcze ale nie jesteśmy aż tak bogatym miastem żeby mieć 3 galerie... ! w nowym sączu buduje się kolos galeria a są ile bogatszym miastem od nas i dopiero bd mieć 2 galerię ... lepiej wybudowaliby jakiś porządny agua park !
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

real: i dobrze niech cos budują.jak nie bylo to narzekali ze wszedzie sa tylko nei u nas a multipleks będzie niekoniecznie tam ale będzie. gadanie bzdur ze nie ma zainteresowania kinem w tanowie to przesada. multikino ma duze obwarowania inwestorskie i to nie taki zloty interes dla galerii wbrew pozorm. element atrakcyjnosci czasami wola poswiecic i nie roboic kina.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

acab: tarnowianka - co ty wypisujesz?! sącz bogatszym miastem od Tarnowa?No weź mnie nie rozśmieszaj, w tym roku wydatek na inwestycje to ogromna suma wielkosći milionów bodajże 13, a Tarnów? 113? A tak gwoli ścisłości to galeria trzy korony będzie w tej miejscowości galerią numer 3!
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Do tarnowianka: Nowy Sącz bogatszym miastem? Ile masz lat, że takie bzdury wypisujesz??
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Sącz bogatszy?: W Nowy Sączy mniej ludzi w aglomeracji, wyższe bezrobocie i niższe zarobki. Bogatsze miasto, dobre sobie hehehehe. Przecież tam bida aż piszczy.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

inwestor: prywatna inwestycja za prywatne pieniądze, nie podoba się to nie chodzić tam a nie narzekać na wszystko. A jak chcecie multikino to brać kredyt i budować skoro to taki złoty interes, to samo aqua park, ikee i inne mrzonki
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Do kln do wszystkich : Nie to nie ta sama tez sie zastanawialem tam ta to Xtreme Media Dynamix. Ale ciekawi mnie czy w zarzadzie tutaj i tutaj nie jest ta sama osoba.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

kola: niech sobie bedzie ta trzecia galeria, nie wiem co to komu przeszkadza. to problem inwestora czy bedzie tam ruch czy nie. bedzie wiekszy napewno niz w Tarnvii ze wzgledu na lokalizacje. jakos nie ma chetnych chcacych zainewstowac w aquapark albo kino.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

riki: niech ul spokojna wyremontuja a galeria ok niech buduja taki jest swiat teraz
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

:): ... a potem czwarta, piąta, ......
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Kuba: Hmm, a ja mam pytanie: Czym różni się galeria handlowa od parku handlowego?
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

R: Multikino / Cinema City byłoby bardzo ok. Dlaczego w kinie Marzenie nie ma ludzi? Hmmm...pewnie dlatego, że jeden film leci w kółko przez pół roku, wybór jest żaden. Nuda! Nawet Nowy Sącz ma swój multiplex. Kolejne marnotrawstwo kasy i przestrzeni. P.S. Do antymultikina - tarnowskie galerie też świecą pustkami.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

rado: Pogratulować inwestorowi optymizmu, oraz zasadne jest podziękować za zainwestowane znaczne środki finansowe w szeroko rozumiany rozwój miasta Tarnowa.Rynek sam zweryfikuje zasadność ekonomiczną i społeczna inwestycji. Inwestorzy niejednokrotnie po jakimś czasie bankrutują, a infrastruktura pozostaje służąc wszystkim. Należy tylko zadbać aby podatki związane z działalnością handlową pozostawały w Tarnowie a nie wypływał na zewnątrz uszczuplając budżet miasta.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

komentator: kolejne centrum dla buractwa
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

dorotex: A porządnego kina jak nie było tak nie ma...
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

xx1: Popieram budowę tej galeri no i jeszcze multi kino anie PRLowskie kino marzenie w którym smierdzi szczochami itp.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Menago: Już widzę jak chodzicie do multikina przy biletach za 25/35 zł od osoby... W Marzeniu i Millenium pustkami świeci, a nagle Multikina wam się zachciewa. Rzucił kiedyś jakiś "mądry inaczej" hało o multikinie i teraz inni "mądrzy inaczej" powtarzają. Tarnów to nie Kraków, Wrocław, czy choćby Rzeszów, żeby takie coś miało tu rację ekonomicznego bytu. Zrozumcie to wreszcie.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

pol: A kto jest generalnym wykonawcą??
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Cunt: Jeżeli się komuś opłaca to niech buduje, widocznie badania rynku przebiegły pomyślnie. Galeria Tarnovia ma bardzo złą lokalizację, gdyby była bliżej dworca to by miała szansę, a tak świeci pustkami. Dla klientów mnogość sklepów to dobre zjawisko bo wymusza konkurencję, ceny powinny spaść, żeby przyciągnąć kupujących, poza tym okolice nowego szpitala to super lokalizacja, w szpitalu jest zawsze tłum ludzi a niedługo powstanie hospicjum i będzie jeszcze większy tłum. Fakt, brakuje aquaparku z prawdziwego zdarzenia czy w ogóle jeszcze jednego basenu krytego, ale jak widać inwestorom to sie nie opłaca skoro nikt nie buduje. Ikea tutaj nie powstanie, prędzej w Rzeszowie, choć i tam nie jest to pewne, ta firma inwestuje z głową i ostrożnie. Gemini ma bardzo dobrą lokalizację i raczej nigdy nie padnie. Wydaje mi się, że strategia rozwoju miasta powinna iść w kierunku aktywacji centrum miasta, które obecnie jest wyludnione i coraz więcej lokali jest do wynajęcia. na Rynku praktycznie oprócz kawiarni nie ma nic. Wg mnie popełniono też błąd rewitalizując pl. Rybny, przy takiej inwestycji można tam było zrobić parking podziemny. Zresztą i tak nic nie zależy od szarych mieszkańców, w nowej galerii z pewnością powstaną nowe miejsca pracy gdzie za 1000 zł na łapę z braku innej perspektywy będą pracować zdesperowani ludzie.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

bronx: Problem z marzeniem i millennium jest taki, że w Krakowie puszczają już np. nowe American Pie, a w Tarnowie wrzucą to do kin dopiero jak już wszyscy pójdą do kina w Krakowie albo ściągną film z neta, bo nie będą mieli ochoty czekać 3-4 tygodnie od premiery. Trzeba `zainwestować` w klientów i wydać parę groszy więcej w dniu premiery (lub parę dni po) a nie czekać, aż film potanieje.
I nie narzekajcie tak na Tarnów, bo to naprawdę fajne miasto pomimo swoich słabszych stron.
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Kundzia: A KINO ??? Prawdziwe KINO W TARNOWIE ?
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

Wiewiórka: Nie musi być multikono ale jakieś fajne 2 sale kinowe !!! Zawsze to ma lepsze wziecie w galeriach handlowych niż na uboczu. Poza tym SEPHORA !!! I inne sklepy bardziej znanych mark tak jak w Krakowie czy Wawie ! KINO, SEPHORA po co dwa Douglasy !?
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

klempiszon: KINO !!! PIZZA HUT !!! SFINX !!! Na pewno będzie mnóstwo ludzi :) ALE KINO MUSI BYĆ
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

bebeszek: IKEA...tania i na naszą kieszeń.pomyślicie o tym.Niech ten sklep znajdzie się w nowej galerii
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11

miłośnik kina: A czy w tej galerii będzie kino?
2012-04-05 10:26:59 Odpowiedz
23 11