GOODFEST już w najbliższą sobotę!
access_time 2014-08-26 09:51:29
Część najbliższego weekendu warto spędzić w Dębicy. Podczas trzeciej edycji GOODFEST-u zagra tam spora grupa najciekawszych młodych polskich wykonawców. To doskonała okazja, by posłuchać uznanych już gwiazd (Brodka, Kaliber 44, Dawid Podsiadło), czy wielkich nadziei (Kamp!, Fismoll, Bokka).
Goście Festiwalu GOODFEST 2014 będą mieli okazję obejrzeć występ zespołu Curly Heads, który pojawi się na Stadionie Miejskim z nowym materiałem. Wokalistą formacji jest Dawid Podsiadło. Ponadto, rozpoczęcie Festiwalu poprzedzi ekspercki panel dyskusyjny na temat roli biznesu w kulturze. Debatę zorganizuje Narodowe Centrum Kultury we współpracy z Firmą Oponiarską Dębica S.A. oraz Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.  W tym roku na Festiwalu GOODFEST wystąpią: BRODKA, Kaliber 44, Dawid Podsiadło, KAMP!, BOKKA, Fismoll, Stara Rzeka, Rebeka i Kari. Szczególnym wydarzeniem Festiwalu zapewne będzie występ CURLY HEADS. Będzie to jeden z pierwszych koncertów, podczas którego publiczność usłyszy singel promujący nagrywany właśnie debiutancki album, pełny rockowych brzmień, swobody i zadziornego wokalu Dawida Podsiadło. Wydawnictwo pojawi się w połowie października br. Oprócz Dawida Podsiadło skład formacji tworzą: Tomasz Szuliński, Tomasz Skuta, Oskar Bała oraz Damian Lis. Ich muzykę niektórzy określają jako brytyjską, ponieważ brzmią jak skrzyżowanie The Strokes z The Doors. Jeszcze przed rozpoczęciem III edycji GOODFESTu, Narodowe Centrum Kultury - które jest patronem tegorocznej edycji Festiwalu - przeprowadzi panel dyskusyjny na temat partnerstwa kultury i biznesu, bez zaangażowania którego wiele wydarzeń artystycznych nie mogłoby się odbyć. W panelu swój udział zapowiedzieli m.in: Kazimierz Monkiewicz – Zastępca Dyrektora Narodowego Centrum Kultury ds. Rozwoju Kultury, Paweł Potoroczyn – Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza, Piotr Rzeczycki – Universal Music Polska, Jerzy Kapuściński – Dyrektor TVP2 oraz Radosław Bółkowski – Członek Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., przedstawiciel organizatorów GOODFESTu – T.C. Dębica S.A. oraz Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. Na panel dyskusyjny zaproszeni będą dziennikarze, przedstawiciele instytucji państwowych i samorządowych oraz biznesu. - Festiwal GOODFEST to istotne wydarzenie muzyczne dla społeczności Podkarpacia, które jednocześnie mocno zaznacza swoją obecność na kulturalnej mapie Polski i znajduje duże uznanie wśród krytyków branży muzycznej. Nie ulega wątpliwości, że kultura i biznes potrzebują się nawzajem. Nawet najbardziej ambitny projekt nie ma szans zaistnieć bez odpowiedniej promocji i nakładów finansowych- powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. - Jest naturalne, że artyści korzystają ze wsparcia szeroko rozumianego biznesu, który z kolei rozumie jak wiele talentów i świetnych pomysłów drzemie w Polakach. Odpowiedzialne podejście do kultury i biznesu prezentowane przez obie strony może przynieść wiele pozytywnych efektów, czego doskonałym przykładem jest GOODFEST – dodał J. Pryczek. Artyści GOODFESTu wystąpią w niezwykłej oprawie wizualnej, którą przygotują znakomici graficy i technicy multimediów z Temporary Space Design. Poprzednio realizowali oni projekty dla tak uznanych wydarzeń, jak m.in. Sacrum Profanum, Europejskiego Kongresu Kultury, Barbican Centre w Londynie, czy Lincoln Centre w Nowym Jorku, a także koncertów gwiazd, m.in. Jamiroquai czy Wyclef Jean. Festiwal GOODFEST rozpocznie się 30 sierpnia br. o godzinie 18:00 na Stadionie Miejskim przy ul. Akademickiej w Dębicy. Koncerty potrwają co najmniej do północy. Dla wszystkich będzie dostępna strefa z cateringiem. O szczegółach Festiwalu można dowiedzieć się na stronie internetowej www.goodfest.pl oraz profilu Facebook Partnerami GOODFESTu są: Narodowe Centrum Kultury, Instytut Adama Mickiewicza, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Urząd Miasta Dębica. Firma Oponiarska Dębica S.A. jest liderem polskiego rynku opon do samochodów osobowych i dostawczych. Od 1995 r. inwestorem strategicznym w Spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Firma produkuje opony takich marek, jak: Dębica, Goodyear, Dunlop, Fulda i Sava. Sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Włoszech, USA i Brazylii. Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w  50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia około 69.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A