Zmiany w Karcie Miejskiej. Są nowi uprawnieni do wersji "premium"
access_time 2017-10-26 06:25:00Od 3 listopada można składać wnioski o wydanie Tarnowskiej Karty Miejskiej Premium na nowych zasadach. O dokument teraz mogą ubiegać się także osoby, które w chwili składania wniosku są zameldowane na pobyt czasowy albo nie są zameldowane, ale na terenie miasta zamieszkują i tu płacą swoje podatki.
Do tej pory z karty w wersji premium mogli korzystać mieszkańcy Tarnowa zameldowani na pobyt stały. Użytkownicy karty standard, którzy chcieliby zamienić ją na wersję premium zgodnie z nowymi przepisami mogą to zrobić, ale wcześniej muszą zwrócić starą kartę urzędowi oraz przedłożyć ubiegłoroczny PIT, w którym jako miejsce zamieszkania wskazał Tarnów.
Przypomnijmy, że posiadacze Tarnowskiej Karty Miejskiej Premium upoważnieni są m.in. do tańszych przejazdów komunikacją miejską, mogą korzystać z tańszych wejść na lodowiska i baseny, oraz parkować w mieście na preferencyjnych warunkach.
Dodatkowo od listopada tańsze będzie także wydanie duplikatu TKM Standard i TKM Premium. W przypadku zagubienia lub zniszczenia dokumentu będzie on wydany ponownie za pięć złotych w każdym przypadku.
Wniosek o wydanie TKM można pobrać: w Urzędzie Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4, ul. Krakowskiej 42, a także na stronie. Aby ją otrzymać przy składaniu wniosku należy przedłożyć dowód osobisty, dołączyć aktualne zdjęcie legitymacyjne oraz dostarczyć kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia do korzystania z ulgowych przejazdów tarnowską komunikacją miejską (w przypadku osób których to dotyczy).
Mieszkańcy chętnie korzystają z ulg przysługujących użytkownikom karty. Do tej pory wydano blisko 45 tysięcy kart, z czego ponad trzydzieści tysięcy stanowiły karty w wersji premium.
Szczegóły dotyczące możliwości wydania Tarnowskiej Karty Miejskiej oraz nowy regulamin dostępne są na stronie.