Dzieciaki do Rakiet! – akcja promująca tenisa wśród dzieci zawita do Tarnowa
access_time 2016-08-11 08:00:00
W najbliższą sobotę, 13 sierpnia w Tarnowie na Rynku odbędzie się wydarzenie w ramach akcji „Dzieciaki do Rakiet”. To wspólna akcja Polskiego Związku Tenisowego i Banku BGŻ BNP Paribas. Jej celem jest propagowanie tenisa wśród dzieci w wieku 6-12 lat. W wyjątkowej scenerii tarnowskiego Rynku, na przygotowanych specjalnie na tę okazję kortach, dzieci będą mogły spróbować swoich sił pod okiem doświadczonych trenerów.

Program „Dzieciaki do Rakiet” skierowany jest do wszystkich dzieci, które zainteresowane są grą w tenisa, zarówno nowicjuszy, jak i tych, którzy odkryli już w sobie zamiłowanie do tego sportu.

W czasie akcji na rynkach i placach polskich miast powstaną specjalnie przygotowane korty, na których doświadczeni trenerzy i animatorzy będą uczyć dzieci grać w tenisa. Lekcje są bezpłatne, nie trzeba mieć żadnego sprzętu ani specjalnego ubioru. Liczy się dobra zabawa i tenisowa pasja.

Sobotnia impreza odbędzie się 13 sierpnia w godzinach 10:00-19:00 na Rynku. Zapisy na wydarzenie dostępne są na stronie www.dzieciakidorakiet.pl oraz na miejscu imprezy. Akcja ma patronat Prezydenta Miasta Tarnów, Romana Ciepieli.

Program Dzieciaki do Rakiet będzie trwał przez całe lato. Uroczyste otwarcie odbyło się w czerwcu na Placu Zamkowym w Warszawie. Specjalnym gościem tego wydarzenia był Filip Chajzer.

– Tenis to moje dzieciństwo. Mama marzyła, że będę kiedyś jak Andre Agassi. Niestety skończyło się głównie na fryzurze, co nie zmienia faktu, że jestem bardzo wdzięczny rodzicom za 7 lat wożenia mnie na treningi. Tenis to nie tylko ruch i doskonała zabawa, ale przede wszystkim nauka wytrwałości i determinacji. Dlatego zapraszam rodziców dzieci dużych i małych: przyprowadzajcie swoje pociechy i bawcie się razem z nami! – zachęca Filip Chajzer.

Akcję Dzieciaki do Rakiet realizują Polski Związek Tenisowy i Bank BGŻ BNP Paribas.

– Tenis w Polsce ma piękne tradycje. I choć jako Polski Związek Tenisowy kończymy w tym roku 95 lat, to koncentrujemy się przede wszystkim na docieraniu do coraz młodszych kandydatów na tenisistów – wyjaśnia Jacek Muzolf, Prezes PZT. – Stąd właśnie zrodziła się idea akcji „Dzieciaki do Rakiet”. Być może większość z tych dzieci, które zetkną się w jej trakcie z tenisem, nie zostanie Radwańskimi czy Janowiczami, ale jeżeli choć część z nich odkryje przyjemność wynikającą z biegania po korcie, to i tak osiągniemy swój cel.

– Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie. Czujemy się odpowiedzialni za promocję i wspieranie tej dyscypliny również w Polsce. Razem z PZT chcemy zarażać miłością do tenisa od najmłodszych lat – mówi Agnieszka Wilczyńska z Banku BGŻ BNP Paribas, współorganizatora akcji. – Ponadto, Bank BGŻ BNP Paribas chce oferować ciekawe atrakcje tam, gdzie są nasi klienci. Dlatego nasze wydarzenia odbędą się również w mniejszych miejscowościach – dodała Agnieszka Wilczyńska.

Głównym celem programu „Dzieciaki do Rakiet” jest popularyzacja tenisa, dlatego organizatorzy akcji w każdym mieście, w którym odbędą się zajęcia na kortach dla dzieci, przekażą jednej placówce edukacyjnej sprzęt do nauki gry w tenisa oraz sfinansują kurs instruktorski dla nauczyciela. Szkolenie będzie prowadzone przez specjalistów z Polskiego Związku Tenisowego w ramach programu Tenis10, dostosowanego do prowadzenia zajęć w szkołach podczas zajęć wychowania fizycznego.

BNP Paribas – We are tennis

Grupa BNP Paribas jest największym sponsorem tenisa na świecie już od ponad 42 lat. Związek BNP Paribas i tenisa to dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki grupy.

W roku 1973 Francuska Federacja Tenisowa zamierzała zbudować loże dla honorowych gości turnieju wielkoszlemowego Rolanda Garrosa. Zwróciła się do BNP o wsparcie finansowe tego projektu, w zamian oferując zamieszczenie logo BNP na banerach wokół kortów. Dziś możemy je oglądać na kortach zarówno wielkiego, jak i małego formatu. W sumie na całym świecie logo BNP Paribas pojawia się na ponad 40 kilometrach banerów wokół kortów – zarówno przy okazji turniejów wielkoszlemowych, jak i w szkółkach tenisowych czy rodzinnych klubach.

Ta długotrwała więź BNP Paribas z tenisem miała duże znaczenie dla budowania wizerunku Grupy BNP Paribas. Bank posługuje się hasłem „We are tennis” – Tenis to my. Wynika to z faktu, że grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, rozgrywek amatorskich i juniorów oraz tenisistów niepełnosprawnych. Efektem działań promocyjnych jest również informacyjno-społecznościowy portal www.wearetennis.com.

Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A