W dniu 20.04 i 21.04. 2010 r. (wtorek i środa) mogą wystąpić zaburzenia w pracy referatu rejestracji pojazdów ponieważ praca będzie odbywała się pod nadzorem asystentów wyznaczonych przez MSWiA zgodnie z nowymi wdrożeniami systemu CEPiK, którzy będą instruować pracowników wydziału o nowych zasadach rejestracji pojazdów za pośrednictwem wprowadzonego programu.
Urząd Miasta obiecuje obsługiwać wszystkich Klientów na bieżąco, jednak nie można wykluczyć, że mogą nastąpić komplikacje techniczne wykluczające załatwienie sprawy rejestracji pojazdów czy innych czynności administracyjnych w podanych dniach.
Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami następować będzie bez zmian, tylko z uwzględnieniem przerwy technicznej w dniu 19.04.2010 r., pomiędzy godziną 13.30 – 15.00.
Za ewentualne uciążliwości przepraszamy i postaramy się wyeliminować je bez zbędnej zwłoki – obiecują urzędnicy.
Telefon kontaktowy: (14)688-25-26, (14) 621-44-11.
Udzielane są również informacje na miejscu -Dyrektor Wydziału Komunikacji Tarnów, ul. Nowa 4 , pokój 106 (wejście przez 108) I-e piętro.
Informacje w wydziale zostaną umieszczone w widocznych miejscach obsługi Klienta.
Info: Urząd Miasta Tarnowa