Łatwiejszy dostęp do ofert pracy
access_time 2013-08-13 10:44:33
Powiatowy Urząd Pracy i Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej podpisały porozumienie, na mocy którego osoby bezrobotne będą miały łatwiejszy dostęp do ofert pracy. Umowa ułatwi dostęp osobom korzystającym z pomocy MOPS do ofert pracy i szkoleń oferowanych przez pośredniak.
W siedzibach MOPS przy al. Matki Bożej Fatimskiej oraz ul. Granicznej 8a w przyszłym tygodniu zostaną zainstalowane specjalne urzędomaty - samoobsługowe punkty administracyjne, które umożliwią przegląd ofert pracy oferowanych przez PUP oraz współpracujące z nim agencje zatrudnienia. Urządzenia będą wyświetlać oferty pracy, a klient poprzez wybór interesującej go oferty i wybraniu opcji szczegóły będzie mieć możliwość zapoznania się z pełną informacją dotyczącą wymagań pracodawcy, warunków zatrudnienia oraz formą kontaktu. Udostępniona zostanie także opcja drukowania ofert. – Jeżeli zajdzie taka potrzeba pomocą służyć będą pracownicy MOPS – zapewnia Dorota Krakowska, dyrektor ośrodka. - Zacieśnienie współpracy pomiędzy PUP i MOPS z pewnością przyczyni się do zapewnienia efektywniejszej i bardziej kompleksowej obsługi klientów, poprzez ułatwienie dostępu do świadczonych przez nasze instytucje usług – podkreśla Stanisław Dydusiak, dyrektor PUP. Wartość całego projektu wraz z montażem to 23 tys. zł.
Komentarze...
testststs 10,2,9,1,A